En puss - för Bebisrummet





Tanken var att lägga ut kort på sovrummet igår, men jag hann aldrig ta dom populära EFTER-kortenJ hade börjat att röja ur sitt gamla rum (som jag hittills hade använt som förråd till alla mina krusiduller) innan han ens hade talat färdigt om det och ställt in allt vi skall spara, i sovrummet.. Jag klagar inte! Det är bara 8 veckor kvar (eller 6 eller 10) så ju fortre vi får gjort färdigt bebisrummet desto bättre :) Så nu ser det lika stökigt ut här hemma som det brukar.. haha

Imorgon skall han bjuda ut mig på middag så det skall faktiskt bli mysigt att se var vi hamnar :) Jag undrar om jag skall ta och överraska han då eller om jag skall vänta tills nästa onsdag som jag hade tänkt...?! Det återstår att se ;-) Planerna är stora och börjar ta form (inte bara jag och magen alltså!) Men allt inom sinom tid! Så ni kan vänta er en del spännande händelser här inne dom näsmaste två månaderna!

Nu skall jag, liksom mina två hjärtan tacka för denna dag och slummra i några timmar.

Håll hoppet vid liv, GodNatt Alla Underbara!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0