Alla Hjärtans Dag

Just idag skall jag få den tiden tilll att göra mitt första riktiga inlägg sedan September 09.. Det har hänt en del sedan dess och det syns! Idag går jag in i vecka 31, vilket är helt knäppt då det inte var länge sedan jag fick reda på det själv tycker jag. Men tiden går fort när man har en liten som förgyller ens vardag, för det mesta ;) Såklart så sover han nu och jag har all tid i världen att leta fram kort på magen och lite annat.. Men just idag vill inte kameran samarbeta med datorn.. Inte heller får jag liv i min lilla mobil där det ligger en drös med fina kort.. Typiskt

Men jag ger er en bild nu från vecka 25 (tagen den 17. Januari) så läses vi mer imorgon



Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0