Och tiden räcker inte till..

för bloggen.. Men vad gör väl det? Tänker nu en del. Andra sitter och hoppas på en uppdatering. Jag vet inte var jag skall börja uppdatera :-) Men för att svara på några frågor så fattar jag mig kort :)

I skrivande stund så kommer jag inte ihåg exakt vilken dag men det måste ha varit onsdag eftermiddag som vi var tvungna att åka en snabbtur till förlossningen på NÄL eftersom jag hade haft ont i bebismagen hela dagen.
Och efter diverse telefonsamtal med Barnmorskan, Sjukvårdsupplysningen och själva förlossningen på NÄL så bestämde dom för att göra ett UL för att säkerställa att alltig var ok eftersom det kunde vara moderkakan som var på väg att lossna. Men allting såg bra ut och det var bara ett litet knä som på något vis hade fastnat på ett (för mig) obekvämt sätt, så därför har jag inte nämnt det. Det är lätt att bli orolig och då känns det bra att dubbelkolla en gång för mycket än en gång för lite :-)

Dock har jag sedan dess haft jätte ont och det verkar som att Liten i magen har skapat ett rejälv blåmärke där inne för det är så oerhört ömt så det knappt går att beskriva :-p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0