Och så var det det där med sömnen..

hur skall det kunna vara så svårt att somna före 00.00 nu för tiden?? Jag var sååå nära att somna förut när J kom hem från jobbet och nära att sätta tändstickor i ögonen för att kunna se på Greys på 5:an kl 21, men efter det blev jag så pigg så jag har sett på allt och inget på tvn just nu tror jag.. 

 Hade av någon anledning hoppat över min dagliga tupplur (brukar sova en timme när William sover) och fått för mig att putsa fönster istället.. Hade dock aldrig i livet trott att detta skulle vara såpass ansträngande att genomföra som höggravid, så jag får ta ett fönster om dagen ;-) Det är så pinsamt att se varenda flugskit på rutan så fort solen gått upp!

Nej, det var inte ens meningen att skriva nu vid den här tiden, har inte redigerat något kort heller så..
Gonatt på er ni som är vakna ;-)
KRAM



Kommentarer
Ulrika Emini

Ja sömnen är skum när man är gravid! Jag är alltid trött men sover jättedåligt på natten.

Det kan iförsig bero på järnbrist men det är nog så jobbigt ändå..

Så fin din son är! Och vad kul med en till framöver. Ta hand om er! Kram

2012-04-05 @ 21:04:14
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se
elin

Ibland går det för länge mellan när jag läser din blogg så jag får massa att läsa, jag lusläser dina inlägg och konstigt nog tycker jag (som ju inte vet ett skit om att va gravid) att det är jätteintressant! :) Men hur ska jag kunna få reda på om det pluppat ut nån liten? :) Jag har ju inte facebook längre.. Du fick ju mitt nummer nu igen så OM du möjligtvis kommer på tanken kan du väl slänga iväg ett sms när miraklet skett?! :D

2012-04-05 @ 21:58:52
URL: http://niile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0