MVC vecka 37+2..

kl. 13:30 på en Skärtorsdag i Strömstad.. Det tog mig 1½ timma från att jag åkte från gården tills jag äntligen kunde parkera på Karlsgatan.. Vilket vanligtvis brukar ta max 20 minuter. Ändå så tog jag södra infarten.. Väl framme (räknade såklart med alla dessa fina norska och svenska raggarbilar så jag åkte i gooood tid och hann ändå in på Doppet och köpa mig en smörgås..) så hade jag fem minuter kvar tills det var min tur, men jag fick vänta i 40(!)minuter - IGEN, tills det var min tur.. Precis som förra och förförra gången.. Varför Varföa Varför har jag alltid den turen att alltid behöva vänta så så länge??

Uppdatering:

Vikt: 81,5 (på tok för mycket men detta rättar vi till vid tillfälle..)
sf-mått: 34
Blodtryck/ Järn: "suveränt" (tror hon menar att det är sig likt, alltså bra..)
Bebis hjärtslag: 145
Foglossning: Ett H-vete (nu har jag till och med fått order om att absolut ta det så lugnt som det bara går när jag rör på mig och att INTE lyfta tungt, inte enns William, för att slippa bestående skador..) KUL!!
Huvudet: Rörligt



Idag har bebis fått för sig att möblera om där inne tror jag minnsan för det har verkligen varit rena cirkusen där inne precis från att jag slog upp ögonen ändå tills nu. BM var tvungen att måta LM flera ggr om eftersom H*N inte ville ligga still där inne..

Har by the way otroliga sammandragningarf hela hela tiden och ont som attans i rygg, bäcken och låren. Jag tror minsta lilla smärta är ett tecken på att det NU, NU är det dax!! Men jag får verkligen komma på andra tankar snart, annars blir jag tokig av att tro så hela tiden.. :-P Men mycket sömn känns det inte som att det blir..

Nu skall jag spela nägot spel på nätet för att fördriva tiden tills jag somnar.
Natti på er KRAMAR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0