♥ Gravidfotografering ♥

Jag hoppas alla har haft en bra helg! Min började hos frissan och resultatet ser ni här nedan, en hel vecka försent men bättre det än aldrig. Dock resulterade ett missförstånd mellan J och mig till att vi fick hoppa över Babysim - IGEN! Detta har hänt allt för ofta och nu har jag för första gången blivit ganska frustrerad över att ha lagt ut dom pengarna kursen faktiskt kostar.. man är ju inte rik som mammaledig trots allt..

Lördag var det då äntligen dax för Gravid- & Familjefotograferingen. Nyfiken på fotograf och modellerna? Ta och kika in här :-) Det var superkul och spännande. Vi höll på att fota och prova olika saker i ca 3 timmar, efter det var det verkligen bara mat och soffläge med sammandragningar som gällde resten av dagen ;-)




Källa: wilsen.se



Dessa höll i sig hela natten, men inget att jubla för. Så jag spontanbestämde att en tur till IKEA i Gbg på söndagsmorgon, och hoppades lite på att detta skulle få igång någonting på riktigt, men ikke! Inte blev jag tröttare av det heller.. Medans J såg ut att somna vid ratten när som helst på väg hem och även William hade tackat för sig redan på parkeringen vid packningen så var jag piggare än någonsin.. Typiskt :-) Vi handlade endast det mest behövliga till Plutt i magen och några hyllor till Williams rum så det kommer att behövas någon kompletteringstur till IKEA igen, men detta behöver inte ske före Bebis kommit ut så nu känner jag mig lite lugnare i kroppen. :-)

Idag har William och jag putsat 2 fönster och sedan bara myst och haft en mamma-barn-dag (så mycket det gick med mage & sammandragningar) och nu ligger jag här och lyssnar på hur han pratar och skrattar i sömnen. Vilket underbart litet mirakel man har fått ♥

GoNatt på er, KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0