Hej, vi lever!

Jag vill be er alla som har kikat in här sen förra tisdag så hemskt mycket om ursäkt att ni fortfarande möts av en kulig rund mage när ni söker er hit, men jag har haft häcken full hela förra veckan och helgen så jag har knappt kunnat tänka på att jag ju faktiskt går in i sista gravidveckan imorgon.. hehe :-) Jag ville bara höra av mig lite snabbt medans William sover. Jag skall försöka hinna ta hand om tvätthögen som lurar i hörnet och sedan hoppa in i duschen själv. Vill säga om jag inte slöser ännu mer av min "egentid" (bestående av 2 timmar) framför datorn... ;-)

Om ni vill så får ni kika in här ikväll efter nio, då tänker jag att jag har slängt ihop en liten veckouppdatering :-)
Kramar så länge ♥



Kommentarer
elin

Tack för uppdateringen! Blev lite fundersam där om det blivit en tur till BB nu :)

2012-04-17 @ 22:30:07
URL: http://niile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0