Fläskängrar

Har precis åter igen hittat en sådan här äcklig sak!!



Först ramlar det ut en drös med snuskiga Bokskorpioner  ur J's dammiga Kalle Anka samling vi flyttade in i gardinskåpet (som för övrigt är överfull av dessa kryp nu..!) Och nu blir det allt mer fläskängrar i detta huset.. :s Jag har märkt att hur mycket jag är springer och städar, packar in all mat i lufttäta burkar och torkar ur skåpen och städar köket så är det lika stö´kigt och äckligt i köket dagen efter.. Jag kan inget annat än att ge upp kampen mot allt kryp och stök här hemma känns det som.. Så less som nu har jag inte varit på länge. Och att stå bara några dagar inför förlossningen gör inte dagarna roligare..

Ge mig energi!

Jag har för övrigt bestämt mig för att bryta kontakten med alla människor som ger mig dålig energi. Där spelar det ingen roll i vilken relation jag står till dessa personer. Jag har det fullt upp med mitt eget liv och den lilla familjen så då känner jag att jag verkligen bara vill vara med dom som jag kan vara mig själv med och som inspirerar mig mest. Jag skall starta ett litet projekt med mig själv, så att säga. Men mer om det i ett annat inlägg.



Kommentarer
elin

Usch va jobbigt med massa kryp o huset :(

Och jag förstår dej vad gäller människor som ger dålig energi. Så har jag börjat tänka lite med mina vänner, att jag bara vill ha kvar vänner det inte finns några krav. Naturligtvis ska bägge höra av sig osv men jag vill inte känna att jag har dåligt samvete för att man inte hörts av på si och så länge. En vän finns där för dig oavsett om det går veckor eller månader imellan att man hörs av..

2012-04-09 @ 23:39:28
URL: http://niile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0