Duplo & Fika



♥ Mammas lilla Teskedsgubbe ♥

I eftermiddags tog vi oss en tur till Nordby. Jag fick för mig att William behövde mera Duplo, och detta idag! Han har ju inte mycket alls så det tyckte J också var på tiden eftersom vi under helgen upptäckte hur gärna han bygger nu för tiden. Och han har blivit riktig duktig på att stapla klossar. Så det fick det bli :-)

Men dagens bästa idé var det trots allt inte! Detta med Nordby, höggravid, foglossning/ ömma ljumskar, värmevallningar och en ganska så bestämd liten fis är verkligen ingen bra kombination. Lägg till att mitt kort (när vi väl hade kämpat oss fram till kassan) inte fungerade så efter många misslyckade försök att få tag på kontanter ur automaten och ingen hjälpsam personal på telefonbanken så bestämde jag mig för att åka in till Strömstad och låna J´s kort! Så en enda liten piktill idag hade nog fått mig till att tappa humöret totalt.. haha

Men till slut fick William sina leksaker och jag en stor kopp te och lite fika :-) Lyckligare än han kunde ingen vara idag. Dock fick han bara packa upp en bil och en liten grävare idag . Resten får sparas till att ge honom någon annan gång framöver så han inte blir allt för bortskämd på en och samma dag ;-)

Jag tänkte att det kan vara bra att ha något att ge honom i samband med lilla Bebisens ankomst, då får även han något roligt när det kommer besök med massa presenter till lill* No.2?!

Lägger in en liten magbild senare också.

KRAMAR♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0