Bristningar



 Även en trasig mage kan vara vacker



Bristningar, det är något få klarar sig ifrån efter en eller flera graviditeter. Jag själv har varit himla glad över att jag så långt in i graviditeten inte hade fått en enda bristning, tills... Ja, tills vecka 36, då den första dök upp, och sedan blev det bara fler och fler med varje dag som gick. Jag mådde dåligt länge över dessa, och har än idag inte riktigt accepterad min kropp som den ser ut idag, men tycker själv att jag gjort stora framsteg.
Att magen denna gången inte är lika stor som med William är kanske ett litet plus i kanten, men jag har förra veckan (v38) upptäckt 3 små nya bristningar :-)

That's life


Kommentarer
Lovisa

Ja det där med bristningar..... Fick extremt många min förra graviditet och det är först nu dom inte syns sp mycket. 21 dagar kvar av denna graviditetet och än så länge inga nya, hoppas det håller i sig:) Men va fan... det ska ju synas att man haft något så underbart i sig:P

2012-04-11 @ 07:49:59
URL: http://vintagemamman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0