Vissa har det gött och får somna precis nä...

mms_img21730 (MMS)

Vissa har det gött och får somna precis när och var som helst! Här har fisen precis somnat ifrån mig när jag tog upp honom ur morgonbadet.. Jag hann att smörja rumpan och sätta på han en blöja i alla fall :-) så fort han vaknar får vi gå morgonkisset med Tiffy. Sedan blir det en tur till Konsum och handla lite. Hoppas Petra kan hjälpa mig att sätta på mina lösnaglar i eftermiddag också :-) Jag har börjat längta hem, men det är som att stoppa ner fingrarna i en musfälla.. Jag vill gärna åt det goda men vet att det kommer att göra fruktansvärt ont!! Nu blir det frukost..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0