Sometimes I want to be a princess! Så tänk...

mms_img55963 (MMS)

Sometimes I want to be a princess! Så tänkte jag när vi tog den guidade turen genom Läckö Slott. Det var verkligen ur mäktig och sagolik på samma gång! Vi hade fortsatt strålande sol med lite blåst i håret :-P fast när vi kom ut var det nästintill storm ute kändes det som. Fast det skulle börja regna så nådde åskmolnen inte långt.. Vi både såg och hörde dom välla in utifrån Vänern. Men inget kom för att stanna. Tur det väl :-) vi har haft så himla mycket tur med vädret så det är inte sant. Tillbaka i Lidköping City tog vi oss var sin Mjukglass medans lillen fortfarande sov. Det har varit de ganska omtumlande tid för honom eftersom vi har bestämt ATT jag skall SLUTA AMMA :-( tråkigt men sant. Mer om detta i ett 6månaders inlägg :-) Just nu har jag iaf avnjutat nått av det godaste jag ätit i mitt liv! Revben Och otrolig goda hemlagade såsar till! Tackar min man för go Roomservice :-) Vi skulle egentligen äta ute ikväll men är så trötta efter en vandringsrik dag så den fick bli kvällsmat i sängen ;-) Lillen sover sedan en timme tillbaka och så ska även vi göra nu. Imorgon eftermiddag bär det hem mot Strömstad igen. Förhoppningsvis något gladare, lättare & med mer motivation i kroppen! :-D Gonatt Folkens KRAM



Kommentarer
Nanna

Ingen Fru Karlsson ännu???

2011-06-01 @ 14:49:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0