Sista kisseturen med Lady Mörkrädd iklädd ...

mms_img56842 (MMS)

Sista kisseturen med Lady Mörkrädd iklädd mina favorit BANANA ballerinas, studentmjukisbyxor & nya AdidasTröjan, Och det blåser ta mej fan riktigt kallt ute! BRRR.. Som om det inte räcker med att man redan har ont i både halsen och öronen.. Imorgon ska vi träffa Fisens pappa -Wiiiee- och på eftermiddagen bär det av till badhuset då Babysimmet var inställd denna fredagen också.. Men det skall bli mysigt :-) Har ännu inte fått på mina lösnaglar (vem har tid med det lixom) så imorgon förmiddag ska jag göra ett försök igen :-) om mini behagar att sova ordentligt inatt vill säga! Nu totalvägrade han ju att ta flaskan inatt så jag var tvungen att amma, men det brukar han inte hålla sig mätt på längre stund under nätterna längre.. Vi får se :-) Önskar er alla en Go Natt * KRAMAR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0