På bättringsvägen!

Hej allesammans :) Idag vaknade jag liiite piggare än dom senaste dagarna. Jag tror och hoppas att förkylningen börjar släppa :D Jag har varit så dålig så det borde vara olagligt att snyva, snora och hosta så mycket som jag gjort! Och sovit har jag, otroligt mycket! Så jag har tillbringat hela helgen tillsammans med mina 2 killar på Gården, och det var inte helt fel kan jag säga :) Nu idag har jag sådär otrevliga blandade känslor igen, med helgen har varit e av dom bättre iår kan jag miig uttala om -KÄRLEK- Lilleman hostar bara lite och är piggelin igen sedan lördag tycker jag :)och på tal om det missade jag hans läkartid i torsdags :/ Det har vart så mycket nu så jag vet inte vart mitt huvud står /hänger egentligen.. Jag vill skriva mer så mycket mer, men jag har inte tid, tyvärr.. Det har ju varit Omval nu närmast, Hockey, ESC 2011, Diverse Debatter på TVn och andra saker jag läst på nätet och i tidningen som jag vill skriva om/ diskutera.. Meeen det kan jag ju glömma för tillfället.. Min blogg får förbli vardagsfin/ långtråkig ett tag till, tills jag har tid igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0