Nyvaken och go, nu är det bara 4 mil kvar ...

mms_img38491 (MMS)

Nyvaken och go, nu är det bara 4 mil kvar tills vi är framme! Jag har fått en en liten tripp till Best Western Hotel i Lidköping i morsdagspresent av mina 2 killar så dit är vi på väg nu. Tiffyhunden har vi kört bort till Flöghult imorse så hon följer inte med. William & jag har i stort sett sovit bort hela bilfärden, men det gör mig inget! Jag vet egentligen inte så mycket om vad som skall hända dom här tre dagar som vi skall tillbringa i Lidköping, fick dock order om att packa ner i stort sett BARA flotta kläder ;-) Kanske en finmiddag med något gott att dricka till? Jag väntar med spänning! En sak som är mindre bra är att mitt skavsår på stortån verkar ha blivit riktigt infekterad inatt så några fina skor får jag nog inte på mig... Idag får Mina fina vita Gladiator Flipflops duga ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0