Det bara bubblar kärlek!


(Bild: weheartit.com)

Hjärtat studsar
och är gladare än gladast tror jag :) Jag skall få en Morsdagspresent av J och har hittills fått 3 ledtrådar.. Har verkligen inte en suuusning om VAD det kan vara, men nått är det ju :p får klura vidare när han ger mig sista ledtråden imorgon!
Kan ni hjälpa mig gissa?
Ledtrådarna är:

  1. Något man blir glad av
  2. Något till hela familjen
  3. Ingen sak utan en händelse
Vad kan det vara??

Men bortsett ifrån det är jag bara så himla glad och läääängtar tills han kommer hem igen och jag får pussa och snosamitt livs kärlek! Så mycket huvudet än säger nej så vill hjärtat säga ja och jag tänker bennemej lyssna på mitt lilla hjärta för det har hittills aldrig svikit mig! Jag älskar han så otroligt mycket så hälften vore nog! Kan man tänka sig att jag hade tänkt att gömma dom där känslorna?? Jag är ju knäpp! Fri fart menar jag och vips, efter snart 2 år med min underbara är jag lika kär - om inte mer! Jag går fortfarande på dom dära rosa molnen (även fast det regnade ibland) och tänker inte lämna dom så länge jag lever!! Så, nu vet ni också hur jag har bestämt mig och jag tänker inte låta någon hindra mig från att göra det jag vill! Hörru John (som för övrigt har börjat smygläsa min blogg på jobbet!)

JAG ÄLSKAR DIG!
:)



(Bild: weheartit.com)


Att Du ens orkar stå ut med mig.. :p


Kommentarer
karolina

Låter härligt Sanja. Följ hjartat o kärleken.. lycka till! <3 kram K

2011-05-25 @ 08:16:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0