När jag nyss tittade över axeln så hittade...

mms_img74667 (MMS)

När jag nyss tittade över axeln så hittade jag mig själv i spegeln! Upptäckte nyss att jag total glömt av min tatto i nacken.. Jag har inte sett det på flera månader. Det var verkligen som att hitta sig själv igen! Det var en lättnad, stod och betraktade det en stund och insåg hur nöjd jag är med den ännu idag :-) Det är hela mitt namn skrivet i min handstil och personligare går det nog inte att få! Har tänkt olika gånger att utöka den men har sedan ångrat mig. Jag är så nöjd med den som den är. Det här är jag! Jag ska nog aldrig någonsin gå så länge igen, utan att se på mig själv i spegeln - utan att se på Sanja Lilli Gohlke



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0