Jag är stark!

Jag vill först och främst tacka alla som genom tiden har stöttat mig på det ena eller andra sättet! NI är guld värda allihop och era värmande, stärkande ord fyller mitt hjärta med glädje och kärlek! Utan er hade jag väl oclså överlevt (missförstå mig rätt) men ensam är inte stark - tillsammans gör ni skillnad! jag är som sagt oerhörd tacksam för ert stöd! TACK :)

Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en

Jag hoppas, ber och vill verkligen att detta snart kommer ordna upp sig! Och skall jag vara ärlig så ser jag faktiskt ett ljus i slutet av tunneln. Jag har fått reda på så mycket positivt idag så hjärtat nästan studsar inombords :) Men det kan ju inte riktigt bli sämre än såhär heller.. Jag hoppas iaf att snart få komma med ett bra resultat och fortsätta (eller kanske börja?) på ett mer eller mindre normalt FamiljeLiv med mina två älsklingskillar John & William
HoppasHoppas
“Nobody can go back and start a new beginning,
but anyone can start today and make a new ending”

Du är vår största skatt, William!



Kommentarer
Karolina

Det låter underbart Sanja! Håller alla tummar som jag kan för din skull! KRAM <3

2011-05-23 @ 22:26:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0