Idag ska vi bli stadsbor igen! Väskorna är...

mms_img60017 (MMS)

Idag ska vi bli stadsbor igen! Väskorna är någorlunda packade men det tar ändå emot :-/ Fast på andra sidan känner jag en sådan oerhörd lättnad så jag ser fram emot helgen i alla fall. Det är ju ändå lite tråkigt att lämna allt bakom sig... Jag hade förodlat en del växter och grönsaker som ska vattnas varje dag och snart skulle sättas ut.. Jag har börjat måla taket i vardagsrummet som jag skulle fortsätta med nu när det är varmare.. Jaja, det får bara vara så. Är han snäll vattnar han nog grönsakerna så William får nyttig mat i sommar och höst iaf :-) nu ska jag dricka upp mitt Te, gå ut med vagnen du sista gång så fisen får sova så packar jag nog det sista. GoodBye Ödegården!



Kommentarer
Anki

Hej hjärtat... Du vet, efter regn kommer sol ;) Du har dina vänner bakom dig, vi finns alltid här för dig.. Välkommen hem i kväll, hos mig e dörren alltid öppen för dig o din lilla prins <3



Kramis

2011-05-04 @ 12:49:05
sanja

Du är en klippa! Ni är guld värda när så mycket mer <3

2011-05-04 @ 13:01:43
URL: http://sanjalilli.blogg.se/
Lisa Olson

Hej gumman.

Jag är i Strömstad nu i veckan om du har lust att ta en fika någon dag? Rikard kommer imorrn kväll, men tills dess är jag öppen för förslag. Du har ju mitt nummer.

Massa styrkekramar till dig och William <3

2011-05-04 @ 14:26:06
URL: http://minajagochbebisen.blogspot.com/
Linda

Vad skönt att du har fått tag på en lägenhet, vart flyttar du? Lycka till nu och hoppas att du mår bättre snart. Är det helt slut mellan er nu? Tänker på dig. Kramar

2011-05-04 @ 15:43:14
URL: http://blomklocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0