Här ligger vi - igen! Eller ännu?? Vi har ...

mms_img39449 (MMS)

Här ligger vi - igen! Eller ännu?? Vi har redan varit uppe och hunnit leka & äta frukost. Min plan var att jag skulle fixa mig lite smått när lillen sover sin lilla förmiddagslur.. Haha! Men han var inte alls med på min planering utan ville gärna äta mat INNAN han skulle sova så jag har inte ens kommit ur nattlinnet ännu.. Nu har han somnat här istället. Babycafét kan jag ju glömma denna veckan också, eller hur skall jag få ner han i vagnen som ligger kvar i bilen UTAN att han vaknar?? Dessutom har jag en hund som står med benen i kors för att jag inte har hunnit gå ut med henne heller.. Men nu när Fisen är färdig ska jag springa ut med henne och Babyfonen i högsta hugg! HUR gör ni andra mammor som bor i lägenhet och har en hund som ska ut tidigt? Behöver verkligen hjälp med att planlägga mina morgontimmar utan att försumma någon utav oss! MYCKET TACKSAM FÖR TIPS :-) KRAMAR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0