Har lagat en god gryta till min underbara ...

mms_img46066 (MMS)

Har lagat en god gryta till min underbara Sambo Anki! Och uppskattad var den, Kyckling & Curry med diverse grönsaker i - MUMMA! ;-) Jag har fortfarande ruskigt ont i halsen och öronen! William har det gått bättre med idag men natten var som dom senaste dagarna, sömnlösa :-( så imorse liknade jag nog mer en sur och grinig Zombi i Michael Jacksons "Thriller" än en mamma, om jag ens befann mig i närheten av det.. 1vecka och 1 natt har det pågått och jag säger er att det är ett under att jag inte har hoppat på någon ännu!! Hahaha Nej då. Men trött är jag kan jag lova! Skriver mer senare :-) Ha de gött så länge KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0