Good Morning EVERYONE! Mina egna frallor :...

mms_img47861 (MMS)

Good Morning EVERYONE! Mina egna frallor :-) Dagen började tidigt som sagt, runt 6 var vi vakna och efter många försök att somna om gav jag upp.. Lade Lilleman i ett välbehövligt bad, sedan stensomnade han på skötbordet :-P När jag sedan skulle klä på han så satte jag han i sängen och där satt han, utan att hålla i sig satt han där i säkert en halv minut med ett stort smil på läpparna :-) det är nu andra gången han klarar att göra så på bara en vecka så det dröjer kanske inte så länge till innan han sitter själv. Förra helgen började vi ju även med sittstolen och där sitter han någorlunda bra utan ryggstöd :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0