Fötterna svider, kroppen är lagom slapp oc...

mms_img45635 (MMS)

Fötterna svider, kroppen är lagom slapp och det snurrar när jag blundar. Ja, jag har varit ute ikväll! Första gången sedan Mars 2010. Inte en droppe alkohol har jag rört sedan dess så ni kan ju tänka er att det inte behövdes mycket för att få igång Partyhumöret här inte :-P William sover hemma hos sin pappa så klart och det är då min allra första Barn och Hundlediga natt! Blandade känslor men måste erkänna att det var otroligt skönt att vara "Sanja" igen! Ingen 'mamma Sanja' som behöver prestera dygnet runt för varken Bebis eller hund. Bara mej själv och mitt Sällskap, härligt! :-) Det kändes otrolig bra och jag måste säga att min tid att komma ur AmningsBubblan var inne nu! Var och en behöver känna själv när man är redo att lämna över HELA ansvaret till någon annan och börja njuta av lite egentid, finna sig själv igen, och till och med det nya JAG.. Man är nog samma person innerst inne men någonstans blir man också en ny i och med att man har fått barn. Tror jag.. Mer om det ett annat inlägg. Men den här kvällen med my Lovely Sambo Anki var jag verkligen värd! Och att det blev lite mer alkohol än planerad (absolut inte odräglig och full men lite Lallo) gjorde mig inte och smäck! Jag får vänta några fler timmar bara innan jag får åka och pussa på min lilla groda, men det tar ingen skada av. Och så är det ju bra att William får umgås lite själv med sin pappa också :-) Under tiden jag inte är med får han ersättning, gröt & välling. Jag får pumpa ur och hälla ur det i slasken dom närmaste 24 timmarna innan mjölken är 'ren' igen men det får dat vara värt! Till min Outfit kan jag inte visa så mycket då vi glömde ta kort men jag hade en Leopardmönstrad, gladiatorliknande klänning på mig med några äldre nitKlackar och massa guldsmycken på mig :-) På bilden ovan ser ni klockan jag köpte idag och lite av mina fina naglar ;-) även en bit klänning jag hade på mig. Nu skall jag sova och njuta av att INTE bli veckt av en hungrig bebis inatt och ikväll! Nu ska jag sova. Gonatt på er <3 Fan vad jag saknar den lilla varma sparande kroppen bredvid mig ändå :-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0