Finally I know how to do! I think.. Men de...

mms_img45598 (MMS)

Finally I know how to do! I think.. Men det har hittills bara varit inget annat än spekulation och ren brainstorming! :-P Men när jag till slut vågade lägga upp korten på bordet fick jag oväntad bra respons! :-) Vi får se hur det känns när man blivit kompis med tanken. Annars idag har William inte sovit något alls inatt känns det som! Alvedon hjälpte nån timma sedan satte tanden stopp på lugnet igen :-/ Jag har tröstat, gosat, vaggat, ammat, klappat, masserat, svurit, och gråtit från midnatt ända fram till klockan 4 imorse!! Sedan somnade han, snorig, sliten, trött, stulna ögon & glödhet av febern låg han bredvid mig, den lilla stackars kroppen och hade äntligen somnat! Det måste vara ett rent helvete för honom just nu. Men tänderna skall ut! Så är det bara. Och mer än att finnas och ge lite smärtlindring kan jag ju faktiskt inte göra... Var det Tanolja jag skulle köpa? Något liknande var det min nya underbara sambo hade tipsat mig om så det får bli en tur till norge under veckan. Mer än att testa kan man ju inte, och vad gör man inte för att dom små liven skall slippa eländet!? Många timmar sov vi då inte eftersom vi skulle till Skee tidigt på morgonen så Gubbsen kunde greja med bilen inför ombesiktningen! Under tiden vilade vi två i soffan så länge var ju inte vi hemifrån :-P sen hade vi en massa ärenden på stan som "Familj" och det måste jag säga gick otroligt glatt och smidigt :-) nu har jag kört hem honom och han och Wille kör ett race med vagnen för något gladare har lillplutten verkligen inte varit idag. Men lite egentid får killarna ha så jag ligger och vilar lite till här och ställer mig in på en helvetes natt igen (bara för att vara på den säkra sidan!) Imorgon nalkas det jobb >HÖR OCH HÄPNA< så jag vill verkligen vara utvilad och pigg för att kunna lämna ett bra intryck ;-) goodie goodie so far! Nu går ögonen i kors. Ha en finfin FredagsMys kväll allihopa KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0