Det är att vackert här hemma! Varför skall...

mms_img17863 (MMS)

Det är att vackert här hemma! Varför skall det vara så svårt att kunna njuta av det man faktiskt har? Såna här dagar skäms jag för mitt beslut att "flytta ut" men på andra sidan vet jag att jag utan det här beslutet aldrig hade kunnat uppskatta och känna det på samma vis som jag gör nu! Jag hade bara gått i mitt gråa moln och aldrig kunnat se igenom dimman om jag inte hade ställt mig utanför den och sett på allt från ett helt annat håll. "Ibland måste man vara ifrån varandra för att veta att man hör ihop!" Det gäller då inte bara människor utan allt det andra i livet som hör till. Man blir så lätt vardagsblind och ser inte det lilla som ibland faktiskt skänker mer glädje än dom stora sakerna! Jag är glad och uppskattar dom få timmarna jag är på Gården nu för tiden (när jag väl kommit hit) Mitt lilla Smultronställe kan man säga ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0