6 Månader firar vi idag! Gud vad tiden har...

mms_img52519 (MMS)

6 Månader firar vi idag! Gud vad tiden har gått och nästintill inget är sig likt längre... Helt otroligt vad man har klarat av och varit med om hittills! Man har gått gravid och bakat ett liv och burit största skatten i magen i flera månader då man ännu inte visste vem som gömmer sig där inne. När du, lilla William äntligen tittade ut och kom för att stanna började ett helt nytt kapitel i mitt liv! Du vände upp och ner på det mesta och förändrade min syn på livet till det bättre och ordet KÄRLEK fick en helt ny betydelse! Det är inte samma kärlek som man tidigare känt till sin pojkvän, sambo, husdjur, ens egna föräldrar, syskon eller familj! Nej, det här är något annat, något större och mycket mer betydelsefull! Även fast jag AVGUDAR John så är det inte samma kärlek. Det handlar inte om att älska någon mer eller mindre, det är helt enkelt något HELT ANNAT! Jag har talat med fler personer/ föräldrar om detta och vi drog slutsatsen att det inte riktigt går att beskriva! Man måste helt enkelt få barn för att veta vad riktig kärlek är! :-) Jag är så tacksam för att John har hett mig en sådan här fantastisk liten pojk, en liten VI! Jag trodde aldrig på det, tills jag satt i den sitsen själv. John känner likadan, William står överst, så skall det vara och så kommer det alltid att förbli. Det spelar ingen roll om vi lever ihop, gifter oss eller flyttar långt ifrån varandra. Vi kommer alltid att vara VI TVÅ i William, den samhörigheten går inte att stärka eller dämpa! Ingen förlovnings eller vigselring skulle kunna uppnå det vi har inget kan föra oss närmare varandra än vad vi är nu. Vi kommer alltid att vara VI och höra ihop, i lilla William! (ja, om vi nu vill eller inte!) Det svåraste i en familj är nog att inte "glömma bort" att ge lika mycket kärlek till alla. Ingen får känna sig mindre älskad eller utanför. Jag skulle offra vad som helst för min lilla skatt. Jag trodde aldrig att jag man kunde känna så för en annan människa. Men hej, förstår ni verkligen att det är helt ofattbart att man har haft det lilla livet i sin egna kropp? Den har växt där inne helt av sig själv och blivit så fantastisk och helt perfekt! Ofattbart Nog om det! Grattis till John, Grattis till Mig och Grattis till lilla William som är värdens finaste lilla Karlsson/Gohlke-blandning! Du har inte bett om att bli fött så det är vår skyldighet att ta väl hand om Dig! Vilket egentligen är en självklarhet, dock inte i alla länder på denna Jord tyvärr.



Kommentarer
Anonym

väldigt fint skrivit, har själv 2 pojkar, en som oxå är 6 mån och storebror på 2,5. känslan för dom små liven går inte att beskriva.

2011-05-25 @ 21:21:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0