Välkommen till förälderskapet


.. sjuka barn är då ingen hit! Det är så synd om dom små liven när feber väl är på plats,
näsan rinner, ögonen svider och hostan inte vill ge sig.
Ge mig allt så inte han behöver må dålig,
tänker jag då. Men inte kan jag göra mer än att trösta, hålla om och ge kärlek.
Hela två nätter har William nu lagt i feber och inte kunnat sova -
vill säga inte jag heller mer än 3 timmar.. så vi är båda ganska trötta!
Efter att jag hade åkt till Vårdcentralen med honom
för att där få bekräftat att han snart kommer bli piggare,
åker jag till Mormor & morfar för att få lite mat och sömn!
Och så gott det gjorde :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0