Trött, tröttare... Bebis!

Jag är så trött så jag knappt orkar sitta här och skriva. Var ska jag börja? Igår kväll/ natt har varit extrem jobbig!
William hade feber och lilla näsan var helt röd.. Han somnade inte förän runt tre inatt så båda har vi varit riktigt trötta idag! Hanna ringde igår och vi skulle träffas på Nordby i förmiddags, men efter denna natten och en halvpigg Bebis kändes det inte som att det var läge att bege sig längre ut än till brevlådan! Sagt, gjort.. Vi var ute i ca två timmar och promenerade runt i traktorspåren på gärdet i den fina solen :) William somnade till slut (hur kan man gille en barnvagnstur liknande en jordbävning??)

Tiffy älskar snön :)


Det är bra träning för mig att gå och outta vagnen genom snön ;) Jag är btw riktigt nöjd över att ha gått ner alla kilon plus 8 kilo till! :) Amningen & alla eftermidags promenader har gett resultat (och så klart mindre sött och fett!) Nu är jag riktigt riktigt taggat till att börja springa igen så fort jag har slutat amma! Ett eller annat träningspass skulle också sitta fint - ZUMBA :) Min absoluta favorit! Men som sagt, efter jag har slutat amma! :) Det kanske är läge att återuppta utbildningen till Zumbainstruktör som jag började på?! Är riktigt sugen iaf :)

Det blåste otroligt mycket idag och jag såg att ladugårdsdörren hade fläkts upp och slog in i väggen... tråkigt om den skulle gå sönder så jag gav mig på att ficka detta, visst ÄR jag duktig ;)


Efter en hel dag med gråt och gnäll har han nu äntligen somnat. Han fick även lite Alvedon förut så han kan sova ifred och slipper ha ont. Om det nu är tänderna som BVC trodde eller han bara är lite förkyld spelar ju ingen större roll. Är han inte pigg så är han inte och det sliter ut den lilla kroppen :( Strckarn!


William kikar på pappas & faster Hannas leksak :) Dax att byta kärra eller? hehe


Kommentarer
ella

Tufft kort de med traktorn :-)

2011-03-09 @ 08:07:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0