Solig söndag


William
har fått för sig att somna runt klockan 18 dom sista dagarna, vill ha mat en gång under natten och vaknar tiiidigt mellan 5 och 6! SÅ, mina damer och herrar, ser våra sovrutiner ut just nu.. Passar mig inte ett dugg, men vad ska maan göra? bara Fisen är nöjd så är jag glad :)

Har för övrigt precis kollat på Solsidans (enda) sista avsnitt, typiskt att jag skulle missa det, men det finns ju internet va :) Vi har även möblerat om i vardagsrummet så vi får plats med bord och stolar till dopet nästa söndag. WEEE va tiden springer iväg :s Ser rätt snyggt ut men kort på de får ni se imorgon då min mobil har tatt en SPA weekend! Vi ser ut att bli runt 40 pers ÅH vad jag har lust att avboka allting om jag tänker på allt jag ska hinna med denna veckan :p Men det får det vara värt säger vi, vad annars förväntar ni utav mej lixom :p


Annars idag har vi bråkat, tjafsat och huggit av halsen av varandra (nästan iaf) om maten vi ska ha på dopet, möbleringen och allt vi kom på (som vanligt alltså!) But there's allways an Happy Ending - än så länge får vi säga :p Ja, man känner allt igen sig i Solsidan ibland!! Vi har så klart hunnit med att njuta av det underbara vädret och när vi inte kom på mer saker att tjafsa om skakade vi handen, kramades hårt och åkte en tur till RASTA i Tanum och åt LUNCH! Ät 2 betala för en står det i tidningen.. Ja, en maträtt kostar då 139 spänn och det är då itte nått kap vill jag påstå när man delar det på 2.. Men gott var det :)

På hemvägen åkte vi om Sannäs, Galtö, Resö, Rossö & Saltö.. vackert - tror jag.. Jag sov hela vägen hem, jag var HELT slut, precis som förra veckan då jag ochså somnade i baksätet som en böjd banan ^^vissa är raka!!
Illa har jag mått idag igen, som aldrig förr :( Måste vara bullarna :p

Nu ska jag ta William under armen, John i foten och gå upp och sussa. Imorgon väntar en dag fylld av SUPERMAMMA-SYSSLOR.. eller nått :)

Sov gott alla :)



Kommentarer
elin

Maja har precis samma sovrutiner så ja vet vad du pratar om :p

2011-03-24 @ 13:29:34
URL: http://niile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0