Omslagstävling!


Den 20 april startar den andra röstomgången och de 20 semifinalisterna ligger uppe för röstning fram till den 26 maj.  De fem semifinalister som fått flest röster får åka till Stockholm för fotografering till ett reportage i tidningen. Därefter koras en vinnare av Vi Föräldrar, som får synas på tidningens omslag i augusti.

Nu har jag tagiot steget och anmält William till tävlingen på
Vi Föräldrar
hemsidan.

Jag ber er alla ni som vet att han är så himla söt och ni som vill,
RÖSTA på honom genom att klicka
HÄR och rösta på Bilden hanses, SNÄLLA! :D

Hade verkligen varit så himla kul att få se min älskade lille fis
stråla över hela Sverig
e i Augusti
!

Puss



Kommentarer
Sara Katt

Jag röstar, jag röstar, jag röstar! Han är ju så himla fin! Sitter här borta i England och blir lycklig när du uppdaterar bloggen :)

2011-03-04 @ 16:24:58
Linda

Röstat. :) Vilken liten tuffing på bilden ;) Hoppas ni mår kanon! Puss

2011-03-06 @ 14:09:03
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Sanja

William & vi tackar så mycket :)

Himla kul att ni tycker det :D



Sara - det får mitt hjärta att le att även du tänker på oss :) Plinga till på FB när du är i sweden igen :)

2011-03-07 @ 16:11:07
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0