Massage No. 4

Idag har vi masserat bebisarna från topp till tå UNDERBART! :D
William var lite kinkig först eftersom han absolut inte ville ligga ner, men det gick allt till slut ändå :)

Efter det så var det dax för lilla mej att bli marinerad, dock inte i Oliv & Solrosolha nej, utan hos L! Jag hade verkligen sett fram emot detta eftersom jag haft så himla ont efter operationen och alltet med dom galna Gallstenen.. Meeen lille William tyckte INTED att jag skulle ligga där mer än en halv timme kanske det var, sen blev han riktig arg.. :( Hon hann med att mjuka upp några knyter iaf och det känns mycket lättare i ryggen vill jag lova! :D Vi fick avbryta massagestunden och fortsätter nu på fredag då jag förhoppningsvis får åka dit SJÄLV :p

Nåja, annars är jag ju själv under veckan igen och har INGENTING inplanerad (till skillnad från förra veckan..!) Vi får se vad vi hittar på ;) nog för idag! Slänger till sist in en "Dagens Outfit" bara för att jag älskar tights kombinerad med kjol, benvärmare och vinterkänger ;)



påminner om förra veckans ShoppingOutfit :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0