Hell I'm GOOD!


Ja, idag vaknade jag med ett dunkande huvud och hade verkligen lust att gräva ner mig långt låååångt under jorden!! Vad det var som fick mig att känna så?? Jo, allt jag måste fixa innan DOPET! Och det hade jag iofs räknat med att jag skulle stå själv med till 90% men hoppet gav jag ju inte upp förän i måndags där jag insåg att herren inte var ett dugg intresserad av att HJÄLPA TILL här hemma.. meeen det är väl bara så det är.. Eller är det bara jag som har en JAG-GILLAR-INTE-ATT-STÄDA kille?? Hur som helst så ryckte jag upp mig och körde igång (liiite tröttsamt att deppa sisådär 3 ggr om dagen, men skulle jag inte tilllåta mig till att falla ihop ibland skulle jag nog explodera..) JAG tycker INTE synd om mig själv, är bara så frustrerad över att jag inte har pli på gubben ibland :p Ja, alla vet vi att det ligger ett STOOORT lass med IRONI i det här inlägget (as usual) ;D

Ja, annars idag så har jag bytt gardiner i kök och i hallen och jag blev SUUUPER nöjd! Jag ljuger inte när jag säger att liknar en dockstuga här hemma!! haha Kort på det följer. Tänker sätta mig i lugn och ro imorgon med korten :)
Så, sen så har vi putsat alla 16 ! fönster här på nedervåningen (fan för flugskit!), städat och fått ordning på tavlorna i Finrummet :) Övervåningen ska herren i huset ta ansvar för! Och jag tänker inte släppa ner han förän jag är nöjd, Stackarn! ;)

William
är huuur snäll som helst och bara blåser bubbler och jollrar (hejjar på oss?) när vi virvlar runt! Så länge han slipper ligga ner vill säga.. godingen min :)
Jag är allt för rastlös för att sitta här nu så jag får avsluta och planera morgondagen VÄL då det är sista dagen jag är  själv på veckan när mitt andra barn ska komma hem, och det brukar betyda KAOS ;)

GoodN8ght på er :)


Kommentarer
en liten del av mig

Hej! va roligt att du lämnade en kommentar hos mig, så jag hittade till din fina blogg! :-)



Tack så mkt för dina fina ord! Min vän Malin är riktigt bra på att ta bilder, blir lite skillnad mot när en annan tar med mobilkameran haha! ;)



Nu ska jag kika igenom din blogg. Och jag håller med dig, mammaledighet har INGET med ledighet att göra;)



Kram!

2011-03-24 @ 07:44:27
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0