Grejardag!


Hej hopp :D Jag har hunnit med precis allt jag hade tänkt mig idag :D Så går det när mormor & morfar kommer och hjälper mig lite med lilleman och matlagningen ;) Skönt!
Det känns så underbart nu när jag kan ägna massa tid åt att börja ordna upp "bakom kulisserna" alltså sortera i alla garderober, skåp och små vrån.. Nu när magen är borta och vi har fått rutiner i vardagen, lilla William & Jag, så känns allting mycket roligare och jag har fått massa inspiration till att börja inreda dehär nya huset :) Sen så ska det ju fixas massa inför dopet så det blir riktigt fint här hemma :)




Här är blommorna jag köpte igår :)

William har för övrigt börjat få tandvärk igen så idag har han varit jätte ledsen en lååång stund på dagen :( då gör det gott att ha någon hemma, annars blir man ju trött i huvudet av gnället lilla pyret ger ifrån sig hela tiden.. Kan verkligen inte vara lätt att vara liten och inte veta vad som händer och hur man ska göra.. Men det måste vi alla gå igenom tyvärr.


Nu ska jag kvällsmysa lite med mig själv och försöka lägga mig tidigt

då vi ska vara på MVC tiiiidigt imotgon bitti.. undrar hur de kommer å gå :p


Gonatt på ER, KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0