GooodMorgon :)

Har konstaterat att jag har nått min målvikt sedan en vecka tillbaka och är jäääätte nöjd :)  Det är kämoigt, det är hårt, men det går! Jag bara måste klappa mig själv på axel och säga hur duktig jag har varit med att äta nyttigt och att INTE stoppa i mig massa sött!! Wehoo :) 2kg till skulle väl vara idealvikten, men vad vore då livet om jag skulle hoppa över lördagsmumset?? :O Nej, dom får faktiskt sitta där dom är ;)

NEJ, vikten är inte hela livet och inget man borde fokusera på. Men ändå är det halva livet för mig och så har det alltid varit! Alla borde lyssna på sin egen kropp och göra precis vad som är bäst för en själv.

OCH.. jag känner mig så trygg i min egna kropp igen så det är helt fantastiskt!! Nu har jag all energi till att sätta igång här hemma :)

GO DAG alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0