En vanlig tisdag

Har tillbringat dagen nästan precis som alla andra tisdagar, nämligen med min söta Rebecka :) Denna gången åkte vi dit tidigt och åt frukost tillsammans med henner  mor :) efter det så badade vi lilla prinsen (jag släpade väl med halva badrummet hemifrån) :p mysmys :) Ute och gick en timme i det fina vädret och ja, vi tog så många kort så jag har ännu inte hunnit redigera alla dessa.. Men det kommer snart, hoppas imorgon :) Sen satt vi ute i solen en hel timme också på en filt och det betyder inget mindre än VÅÅÅR! :D En geting fick vi bråttas mot också.. de e väl mindre kul men men :) Härligt var det i alla fall att få njuta av några välbehövliga solstråler :) likblek som en är :p imorgon kommer mormor och morfar och hjälper mig städa undan det sista inför dopet på söndag SO EXITED :)


Min underbaraste lilla sötnos :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0