Återträff

Iiiidag har vi haft återträff med föräldergruppen och alla bebisar :D Tråkigt bara att knappt hälften kom..
Har dessutom kommit underfund med att jag verkligen är den ENDA TJEJEN jag känner som verkligen NJÖT av hela förlossning och barnafödandet :p
Jag vet att det låter knäppt men jag bara ÄLSKADE DET och har inte en enda sekund haft en tanke på att jag inte vill eller har för ont eller allt detta man önskar att det SKA VARA ÖVER NUUUU!! :p Nej, inte jag, jag skrattade, njöt, sjöng och tyckte nästan att allt gick lite för fort (både graviditet och förlossning!) Sen så ligger jag och blir mer och mer arg för varje dag att jag inte har tjatat mer på John eller Barnmorskan om att jag faktiskt ville att det skulle filmas, bara för att lixom :) Jag ville ha den upplevelsen på band eftersom människan glömmer så HIMLA LÄTT!! Och detta är något jag ABSOLUT ALDRIG VILL GLÖMMA!! :)
Ni som känner mig har nog tröttnat på att höra de ;) Men jag fick faktiskt beröm av hela Barnmorskegänget om att jag är ett så bra exempel på en lycklig förstföderska (eller föderska överhuvudtaget!) Najs ;) :)

På återseende :*



Är han cool eller ;)
Och redan stl 68.. tss :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0