YES! 5 Timmar avklarad, 5 timmar kvar.. Oc...

mms_img45071 (MMS)

YES! 5 Timmar avklarad, 5 timmar kvar.. Och jag är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen! Inte så konstigt med bara 3 timmars sömn :-P Det gick bra å lämna Lillen imorse som sagt men redan tid 9 började jag bli barnsjuk och var tvungen att ringa och kolla läget :-P Men han har det bra och jag får bita ihop^^ Kursarna här på Laholmen håller på till kl 18 så det blir mycket mat vettja :-) Just nu har vi precis ätit Lunch och den var GOD. Kall buffé och till efterrätt en gudomligt Chokladkaka med Vaniljsås - Mums! Jag hoppas motivationen kommer tillbaka lite grann, annars får jag väl ägna resterande tiden åt att lyssna lite halvhjärtat på ledarna som pratar så mycket så dammråttorna gömmer sig :-P Men dom gör faktiskt ett toppen jobb! Bara jag som inte är på topp som sagt.. Meeen jag ser fram emot ett mer spännande samtal ikväll för att följa upp mötet vi hade igår :-D Då ska vi äntligen bestämma allt, Wiiiee :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0