Redo för Kungälv! Är super nervös för ikvä...

mms_img45067 (MMS)

Redo för Kungälv! Är super nervös för ikväll men ändå ska detta bli skitskoj tycker jag :-) William lät mig packa allting och fixa mig i lugn och ro imorse och somnade nu, så fort jag startade bilen så detta med Teamwork funkar ju utmärkt hittills ;-) Jag ska nog unna mig Driven på Donken I Uddevalla tror jag bestämt :-) fast det hade suttit fint med en sallad nu också känner jag. Jag hör av mig senare här inne när vi kommit fram och presentera min KvällsOutfit ;-) annars kan ni ju följa mig väldigt bra på Fejan också ;-) Puss å Kram



Kommentarer
Anonym

Men du får gärna tala om vad det är du ska göra någon gång gumman? Du är så hemlighetsfull och berättar bara det stora hela men inga detaljer. vad är det för utbildning i Kungälv? Vaddå jobba hemma? vad är det för eget företag du har? Varför kände du att du behövde sluta amma? :-)

Kram på dig <3

2011-06-27 @ 14:16:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0