Om jag är glad? Klart, Livet skulle inte k...

mms_img18217 (MMS)

Om jag är glad? Klart, Livet skulle inte kunna vara mycket bättre än såhär! Här har fisen precis tryckt i sig lite fruktpuré :-) Gårdagens middag på jobbet med en liten del av min släkt var hur trevlig som helst och William visade upp sin bästa av alla chokladsidor ;-)Johanna & Magen fick jag också äntligen träffa och jag har nog aldrig sett en vackrare och gladare gravid kvinna än hon är just nu! Idag är det lugna gatan här hemma på förmiddagen. Har planterat och experimenterad med några Dahlier (Stavas?) så det är bara att vänta å se hur det blir med dessa :-) I eftermiddag är det äntligen BABYSIM igen efter ca 1 månads uppehåll pga renovering av sjukhusbassängen.. Så det skall bli JÄTTE KUL och så är det ju också min tur att bada med Fisen (vi turas om och badar varannan gång, John och jag) efter simmet blir det nog Grillning i KROKSTRAND, där Tiffy bodde i helgen när vi var i Lidköping ;-) ha en fortsatt fantastisk solig sommardag! KRAMAR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0