Morgonstund har guld i mun - Nej, men gröt...

mms_img68100 (MMS)

Morgonstund har guld i mun - Nej, men gröt typ! William vet inte riktigt om han vill fortsätta sova eller vara vaken och busa efter att han tryckte i sig en hel flaska med ersättning :-P För tillfället turas han om med att göra både och nämligen :-) Han gnuggar ögonen, trycker kosen i ansiktet och suckar lite djupt. Sedan kastar han bort kosen och tittar på mig med sina stora blåa tindrande ögon, full i bus och studsar lite med rumpan :-) detta gör han om vartannat och har gjort så ett tag, men just i skriven stund tror jag han faktiskt har somnat. Sedan 2 veckor tillbaka har vi gjort så att Han får ersättning på dagarna och Välling vid 21 tiden. Jag ammar en sida runt 4 och den andra vid 7 men inatt ville han ha båda så jag fick laga frukost till Fisen :-) vi har bestämt oss för att jag ska sluta amma eftersom han ju nu är ett halv år och det avlastar mig otroligt mycket, samtidigt som jag saknardet enormt! Ville inte riktigt sluta men det finns ett tiotal anledningar varför jag skall sluta nu. Men mer om det i ett annat inlägg. Nu ska jag passa på att ta lite sovmorgon när han ändå bestämmt sig för det :-) John åkte tidigt imorse igen så vi är själva fram till torsdag kväll - mjeh :-( Vi hittar säkert på massa bus ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0