Mitt lilla impulsköp idag. För strax över ...

mms_img68110 (MMS)

Mitt lilla impulsköp idag. För strax över tusenlappen fick jag bord och stolar med mig hem! Helt galet att jag äntligen fick tag i det jag skulle ha.. Har länge sneglat på det ena och det andra men aldrig varit riktigt nöjd. Antingen har det varit fel färg, virke eller pris, men nu stämde precis allt, till och med personalen eftersom den borde här i Skee ;-) Jag chansade när jag skulle hem från Nordby och svängde in på Campingförsäljningen mot Norge. Men som ni ser fick möblerna plats bland alla tomater, grönsaker, blommor och bi :-) UNDERBART säger jag bara! Jag vet ju var jag skall avnjuta kvällsmaten denna veckan ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0