Me Today - Kommande veckan

mms_img40823 (MMS)

Me Today! Som tidigare skrivet är jag mycket inne på Guld, brunt, vitt, rosa och grönt just nu och här ser ni väl ett av mina favorit vardagsplagg :-) Det är ju Alltid lika kul med kläder när man är nöjd med resultatet, för nu efter barnafödande och allt är ju inte kroppen lik sig alls längre känner jag så det gäller att hitta nytt men ändå tillbaka till det gamla, om ni förstår.. Hitta sitt gamla "Jag" för att kunna känna sig trygg i sin egna kropp igen men ändå blanda in något av det spännande nya livet, och jag vill för guds skull inte falla in i något "typiskt mamma" träsk med slitna, slappa hängiga svartgråa kläder och gröna foppatofflor :-S Man är ju trots allt en helt unik individ som borde lyftas fram på alla möjliga sätt och vis :-D (Missförstå mig rätt. Inget emot mjukiskläder, dom äger även jag och dom behöver verkligen inte vara av lyxmaterial. Men dom får mer än gärna stanna hemma när man åker ut!) Nog om det. Gårdagens Midsommarfirande var kul, dock försvann halva lördagen idag i att återhämta sig och även i en massa onyttigheter så ikväll blir det så lugnt som det bara går för att kunna ladda inför en Schmockad vecka med en utbildningskväll i Kungälv på måndag, en fortbildnings dag i Strömstad på tisdag och 3 härliga dagar i Värmland! :-D men inte ensam, William hänger med hela vägen förutom på tisdagen då han skall vara hos sin faster, så vi hoppas på bra Teamwork resterande dagarna :-) Till Värmland tar jag nog med mig min lilla mormor också så hon får träffa mamma och mina små syskon hemma i Gunnarskog :-) Nu mina vänner hoppas jag att ni tar det lugnt där ute med firandet, hoppas ni haft en underbar Midsommar hittills :-) KRAMAR



Kommentarer
Emma

haha sant. Det är nog jäkligt lätt att hamna i "sliten mamma träsket". aktar mig noga, och visst är det skönt att slubba runt i mysisar hemma. Men jag försöker också se någorlunda vettig ut när jag är "På byn" :) Inte minst för min egen skull. Och du ser ju jäkligt fresh ut. :)

2011-06-26 @ 00:23:34
URL: http://fuzzything.blogg.se/
Lisa

Jag tycker du är skitsnygg i dina nya kläder!! Längtar tills jag blivit av med mitt också. Vi kan vara milfar tillsammans du och jag då ;-)

Kram på dig <3

2011-06-26 @ 03:05:40
URL: http://minajagochbebisen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0