Lunch blev det på Hamburgarebar Oskar, och...

mms_img45068 (MMS)

Lunch blev det på Hamburgarebar Oskar, och vad lyckas jag med? Jo, snubblar mitt in i inspelningen av SOS Västkust här i vackra Kungälv :-P Jackpot, säger jag bara och hoppas att jag INTE blir med eftersom jag av reflex vände bort huvudet blixtsnabb och höll handen framför ansiktet som om någon var på väg att kasta bananskal på mig..MOGET!! Haha :-P Har nu precis lämnat bort Fisen till hans Pappa så nu ska jag ta det lite lugnt innan vi drar igång med Kursen. Har iaf 45minuter på mig, helt overkligt att vara typ barnledig på en Måndag kväll^^ ska köpa dricka mot denna otroliga värmen och några Jordgubbar att mumsa på till oss alla :-) Ha en underbar eftermiddag så hörs vi ikväll om jag hinner :-) KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0