Kan man bli sötare än såhär? Äntligen fick...

mms_img53626 (MMS)

Kan man bli sötare än såhär? Äntligen fick vi träffa lilla Romeo som är 3 veckor äldre än min lilla Fis och vars mamma har varit ett bra stöd och god inspirationskälla till mig under graviditeten då vi ju gick gravida nästan som tvillingar med bara 1 veckas mellanrum :-) Vi har haft det riktigt mysigt och Lyxat till det med Sallad/ Ostbröd på Sunnes bästa Pizzeria City :-) efter det fick det bli en lagom lång promenix så pluttisarna kunde sova lite, dock inte lätt i denna värmen.. Imorgon ska vi komma iväg och hälsa på en lite mindre Bebis innan lilla Mormor, William & Jag beger oss mot Kusten igen, så det skall bli spännande :-D Men jag vet ju att det inte får gå 8månader igen innan jag kommer tillbaka hit vettja. Det får bli skärpning på detta så jag hinner hälsa på flera godingar nästa gång (:-) Gonatt på Er finisar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0