I am pretty busy right now så bloggandet h...

mms_img59542 (MMS)

I am pretty busy right now så bloggandet har legat på NOT prio ETT Listan tyvärr.. Faktum är att jag just nu sitter i bilen -igen- efter att ha varit på ett möte i Tanum sedan kl 14.. och är nu påväg söderut, mot Kungälv Närmare sagt. Alla som känner mig vet att det vid dehär laget sprätter i kröppen och myrorna börjat mingla i rompen! jag behöver min dagliga WorkOut och den får jag absolut inte av allt sittande och kaffedrickande :-P Hoppas kvällen blir mer aktiv! Lilla Prinsen får idag tyvärr bara hänga på och nöja sig med att vara stolbebis idag.. Och för er som undrar vad jag håller på med så kan jag berätta en hemlis, jag är på tur i (snart) jobbärenden :-D Håll nu tummarna att allting går smidigt ;-) Puss på er så länge*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0