Detta är världens finaste systrar som idag...

bild033 (MMS)

Detta är världens finaste systrar som idag har skolavslutning, och jag missar den - igen :-/ men vi är ju så fullbokade så vi fick flytta på våran lilla VärmländsResa till nästa vecka istället. Jag längtar tillbaka varje gång såhär års, konstigt det där men nånstans hoppas jag att vi kanske flyttar tillbaka igen :-) Skolavslutning i Gunnarskog är då något helt speciellt och något som hör till, något man helt enkelt inte borde missa. Jag hoppas att alla får en toppen dag och får inleda Sommarlovet med mycket sång och glädje :-) Kram på Er & Grattis till alla Studenter! :-D



Kommentarer
emma

Jaa, visst är det nått alldeles extra! Utan skolavslutningen i Gunnarskog får inte jag nån riktig sommar..

2011-06-15 @ 15:13:31
URL: http://emmaviktoria.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0