Det är VARMT idag och det gillar vi! :-D M...

mms_img59017 (MMS)

Det är VARMT idag och det gillar vi! :-D Mina planer att åka hem till Värmland denna veckan har börjat gå upp i rök.. Jag vet inte riktigt varför men jag känner att jag inte riktigt har lust att punga ut tusentals kronor i bensin och hotellövernattningar när vi ju egentligen hade sparat till en tur till tyskland nästa helg (som ju nu inte heller blir av) men det hade varit så himla kul att få hälsa på några godingar i både Arvika och Sunne :-) Jag får lura på det idag, jag kanske ändrar mig :-P Är ju inte sådär jätte sugen på att sitta i en bil i sånt här fint väder heller egentligen.. Hmm ;-)



Kommentarer
Emma Larsson

Ja tycker du kan komma till oss :) Jag och Chevy är ensamma hemma denna vecka så du får mer än gärna komma och sova här :) Resesäng har ja oxå :) Inte behöver du sova på hotell heller :P

KOM NU :D kan vi åka till sjön någon dag och mysa ;)

2011-06-20 @ 21:53:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0