Svar på frågor! Det har blivit en del fund...

mms_img27670 (MMS)

Svar på frågor! Det har blivit en del funderingar kring det ena och det andra, men eftersom jag inte prioriterar att sitta vid datorn utan kör helt och hållet på SMS-BLOGG så ser jag inte alla frågor/kommentarer direkt. Blir också lite svårt att skriva långa SMS när tiden inte helt räcker till. Men nu ska jag väl få till det, på min lilla rast :-) Amningen: Jag har inte direkt varit tvungen att sluta amma, jag ammar fortfarande men bara på morgonen och valde själv att göra det eftersom jag ville börja jobba, helgjobba. Jag har inte fått komma tillbaka till mitt tidigare jobb (ännu?!) så jag letade själv och hamnade på Gamla Sportshopen på Nordby och trivs med mina timmar så länge. Jag har inte varit riktigt redo att lämna ifrån mig William mer än varannan helg :-P Kurserna: Jag har lust att jobba hemma och har länge funderat på HUR jag skulle kunna lyckas med det så sen Februari har jag haft något i tankarna. Vill ännu inte säga mer än att det har mycket med hudvård att göra eftersom mitt intresse där är jätte stort. Jag har ju en del problem med min egna hud, exem, och allergi och allt som går att få tag på helt gratis ;-) Till sist den lilla fina Tårtan Camilla gjorde var en DaimGlassTårta gjort i en HelloKitty kakform :-) Nu får jag återgå till jobbet! Ha det gött alla PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0