Suuuper taggat! inför veckans händelserik...

mms_img65312 (MMS)

Suuuper taggat! inför veckans händelserika dagar! Har hunnit färdigt med allt i trädgården och vardagsrummet under helgen. Företagsmöte imorgon förmiddag, gårdsplanering & Middag med bästaste P&R på kvällen. Lite jobb och Några klasser under veckan och sedan blir det att ta sig an köket och måla om lite där. Jobb och sånt några dagar däremellan också och sista JuliVeckan bär det hem mot vackra Värmland igen för lite mys och Lek med dem bästa! Under tiden får vi absolut inte glömma att NJUTA av det underbara familjeLivet vi faktiskt har :-) Den här månaden blir kanon! Dock är jag väldigt besviken och jätte arg att inte internet fungerar (klart, jag skulle ju sitta vid datorn så varför skulle det fungera då??) så får ju inte lagt ut något vettigt nu ändå men jag hoppas ni nöjer er med det lilla jag skriver här via mobilen :-) Men någon vacker dag ska jag väl få ordning på Telias Bredband igen, så då kan jag bloggandet på riktigt igen :-) ha nu en underbar kväll alla, hoppas dagen var bra. Våran har varit solig, effektiv och helt underbar (bortsett från Datorn då) med TrädgårdsPyssel, inredning och hemmaJobb. Nu är gubben och ställer iordning traktor, maskiner och fyrhjulingen inför veckans jobb :-) Kramar från oss, Skees yngsta Familj & Gårdsägare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0