Ikväll har jag officiellt jobbat som Mary ...

mms_img33053 (MMS)

Ikväll har jag officiellt jobbat som Mary Kays Fristående Hudvårdskonsult och haft min allra första ordentliga SkinCare Class, och det har varit riktigt roligt! :-) Det är det jag har pysslat med och förberett mig på dom senaste veckorna, varit på möten i både Kungälv och Tanum. Det är enormt mycket att ta in i början, men samtidigt så himla kul och intressant. Hade proppat i mig en fel Alvedon idag så febern la sig ett tag och halsen gjorde inte lika ont, men rösten sviker ju ännu ibland.. Men nu får det bli sängen och hoppas på att förkylningen lägger sig något eftersom det skall bli en Hudvårdsklass imorgon också, på kvällen väntar utgång på Cod där underbaraste Maggio ska spela :-D Det får vi ju absolut inte missa ;-) NattiNatt PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0